Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

O čarovných prútikoch alebo ...aby sme nepremárnili svoju šancu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

niekto ma skreslenú predstavu o realite

Mily p. Sopoliga,

Nedá sa nereagovať na tento článok.
Je vidieť, že očividne vôbec nevidíte veci ako sú a Vaša kritika je neadekvátna, neprimeraná a celkovo neprípustná voči momentálnemu primátorovi a celkovo ich vedeniu.
Aby mesto mohlo správne fungovať tak je určitá postupnosť, sled udalostí kde jedna na druhú nadväzujú aby veci v meste sa pohli vpred. Sľuby a názory ako zdieľate vy, tu boli a budú a nikto v Hanušovciach za 30 rokov fungovania a primatoróvania nespravil pre mesto doslova nič.. akurát mesto zadlžili. Nevravím, že hoci by ste sa stali primátorom žeby ste nič nevybavili, ale veci sa majú tak, že štát nemá peniaze a ak sa niečo dokáže poriešiť, tak je to len cez fondy a projetky EÚ prípadne sociálne fondy a iné.
Väčšina primátorov čo boli doposiaľ, šli kandidovať nie preto, aby pre mesto niečo spravili, ale preto aby sa obohatili. Keby ste poznali fakty, vedeli by ste že mesto bolo zadlžené na ďalšie generácie na úkor toho, aby sa určitý ľudia mali o niečo lepšie. No nie lepšie mesto.
Nevravím, možno väčšina kandidátov tam ide s dobrým úmyslom, lenže jedna vec je niečo chcieť dosiahnuť a aj to v skutočnosti dosiahnúť. Realita vs sny/vízie/ sú o dosť iné...
A keby ľudia v skutočnosti videli koľko úsilia stojí niečo dosiahnuť a čo všetko sa poriešilo v meste hoci to nevidieť na majetkoch , stavbách, projektoch potom by pochopili o čom to je..

Fakty o ktorých len viem ako občan mesta:
- dlh mesta v roku pred nástupom Š.Straka bol viacej neť 450 tis. eur. / Dnes je mesto v pluse - v skratke mesto zredukovalo dlh mesta na 0 - o čo viac je v pluse - čo trvalo minimálne 2,5 roka chodenia a riešenia problémov po starých primátoroch - po súdoch a inštitúciách a štátnych orgánoch, exekúciach. To je jeden z dôvodov prečo mesto nemohlo ani rásť keďže sa zmietalo v dlhoch.. Chcel by som vidieť čo by ste spravili vy ak by ste prišli do vedenia mesta kde je všetko zle ..
- Správne fungovanie mesta je založené taktiež na kontakoch : Š. Straka vybudoval sieť kontakov a dobrých vzťahov s úradníkmi , starostami miest a obcí , poslancami v záležitosti pri ktorých sa v meste priebehu jeho fungovania a do budúcna prefinancuje viacej než 3,5 milióna eur!!! Schválene peniaze s projektov a fondov!
/komplet vodný tok Hanušoviec, starý kaštieľ, mestský úrad, nové cesty,/ To sú len projekty ktoré sú už schválené.
Keby ste boli správne informovaný o dianí v meste asi by ste o tom vedeli a nepísali, že sa v meste nič nedeje.stále je to malo?
a to nevravím ani o predschválených projektoch pre rómsku komunitu, športové centrum,, nový štadión lepšia kultúrna zabezpečenosť a xx ďalších...
- od štátu mesto by mesačne malo dostať viacej než 75 000 e mesačne.. fakt - dostávajú 20000-30000e. A s toho sa celé mesto fungovať a rásť už v žiadnom prípade neda. Preto všetko čo sa dosiahlo, je cez projekty a fondy a dobré medziľudské vzťahy s ľuďmi čo o niečom rozhodujú a to trvalo roky niečo také vybudovať.

cast.1
 
Hodnoť

niekto ma skreslenu predstavu o realite2

časť 2
- uver mesta? P. Sopoliga keby ste vedeli ako fungujú mestá a dediny, tak doslova také klamstvá a hlúposti tu nenapíšete.
Ak mesto chce dostať projekt, fond, musí dať počiatočný vklad , prípadné všetko zaplatiť a následne sa veci prefakturujú a náklady spojene s výstavbou , opravami a iné sa vrátia. Takže mesto sa v skratke nijako nezadĺžilo a ak brali úver tak len preto aby mohli s niečoho začať. /tzv: Refundácia./
-Š.Straka vložil do mesta zo svojich vlastných peňazí viacej 10000 eur to pochybujem že spravil nejaký primátor niekedy.. na rôzne akcie, do mestských majetkov, podujatia, tomboly , spoločenské akcie, vianočne akcie, silvester , športové podujatia pre primátorov, rom. Občanov, deti, ml. ľudí na svojom osobnom majetku na Grodzine .... a iné...
- ľudia vidia len to, čo sa nespravilo ale to čo sa spravilo, to nevidia. . - Ako / centrum mesta, opravené časti mesta, pravidelne upravené centrum mesta , vysporiadané pozemkové spory , exekúcie mesta a hromadu ďalších problémov.Stále malo?
- fakt, že pri správnom fungovaní mesta je 4 ročné obdobie strašne málo. Ale myslím si, pri tak krátkom období že dosiahol adekvátne a oveľa viac.
A s môjho pohľadu ako občana, si mesto lepšieho primátora ani nemohlo vybrať. To už len svedčí o tom čo všetko v živote dosiahol.. keď bol starosta obce Ďurďoš, ako podnikateľ kde začínal úplne od nuly a vybudoval firmu do dnešnej podoby kde je obrat firmy vyšším ako 2.5 až 3.5 milióna eur ročne.
Takže ak nejaký človek povie že tam šiel kvôli peniazom je hlupák.. Šiel tam preto, aby to mesto dal do poriadku, keďže v ňom všetci žijeme a chceme zabezpečiť čo najlepšiu budúcnosť pre naše deti.
-vždy je najľahšie kritizovať a očerňovať iných, v tom sú Slováci na prvom mieste a z rečí typu že prvé 2 roky sú kľúčové, to áno, keby mesto nebolo zadlžené a v kvalitných problémoch s minulosti. Pokiaľ viem všade kde ste boli tak ste ani dlho nevydžali.. o niečom to asi aj svedčí..
A to by mal pochopiť každý jeden s kandidátov.. a nekandidovať len preto, že sa chce obohatiť ako niektorý a zožať úspech niekoho iného, ale preto aby pre mesto fakt niečo spravili. Vždy bolo ľahšie prísť na miesto, kde bolo už všetko pripravené na podnose.
Ja volím č.6 – Štefan Straka – nie preto že je to môj otec, ale pretože viem, že je to ta správna voľba a pre mesto zabezpečiť dotácie za 3,5 milióna eur by nedokázal nikdo s voličov.! A ak volí niekto niečo iné, tak len preto, že pozerajú skôr na rodinné, kamarátske a náboženské spjatosti, ako skôr preto, aby mysleli na budúcnosť mesta a volili s rozumom.

S pozdravom
Mgr. Slavomír Straka
Obchodný riaditeľ Zvar s.r.o. Slovakia / občan mesta/
 

Krásne, až na pár chýb-nielen gramatika

Áno sme radi, že pán Straka dobre vychoval svojich synov, ktorí sa ho vedia zastať, ale radšej keby ich naučil počítať a zákonné povinnosti si plniť...

STRAPEX SLOVAKIA s.r.o., konateľ Mgr. Peter Straka
Dlh UNION 1 521,20 € k 21.10.2014
Dlh Sociálna poisťovňa 7 185,78 € k 15.10.2014
Dlh VŠZP 1 467,15 € k 20.9.2014

ZVAR s.r.o., konateľ Zuzana Straková od 3.2.2011
Obrat 2009 - 162 037 € strata 16 331 €
Obrat 2010 - 283 488 € zisk 12 015 €
Obrat 2011 - 950 085 € zisk 74 751 €
Obrat 2012 - 1 439 611 € zisk 8 825 €

Zaujímavé ako sa začne dariť, práve vtedy, keď úspešný podnikateľ odíde z vedenia spoločnosti zachraňovať mesto Hanušovce a vedenie prevezme žena... :D

Inak kde sa stratila firma, ktorú pán Štefan Straka vybudoval a mala obraty 2,5 až 3,5 milióna?
 

Zdroj údajov

Ehm, aby som nebol obvinený, že som si údaje o rodinných firmách pána Straku vycucal z prsta úvadzam aj zdroje:
ZVAR s.r.o. http://finstat.sk/31701639
STRAPEX SLOVAKIA s.r.o. http://finstat.sk/45586730
 

nič k veci..

Akože to čo ste napísali svedčí o Vašej inteligencii.. Zverejniť údaje firmy to považujem protizákonne a trápne ale čo už i taký ľudia sa nájdu. Mi je smiešno po čom človek začne bádať - doslova hlúpostiach aby nejako sa vyhovoril , očiernil a pritom vôbec nevidí skutočnosti...
Pritom každý vie, čo oca pozná , že čo dokázal , čiže nič dokopy dokazovať nemusím, keby ste poriadne čítali môj text, myslím že tých zásluh je viacej než dosť .V akejkoľvek sfére.. Niečo také môže napísať len človek ktorý v živote nič pre mesto nespravil a obzvlášť pre ich občanov. Tak je to len o očierňovaní bez faktov a skutočností ako sa majú..
fakty čo oco zariadil pre mesto je hromada a keď to číta človek s rozumom / môj komentár vyššie, tak si to aj uvedomí.

K Vášmu textu :
Fakty :
- to ako funguje firma Strapex Slovakia je známe. No každý je sám strojcom svojho osudu a to že sa sa mu nedari a nemá poplatené veci nemá s ocom nič spoločné ani s našim podnikaním ani s nikým s rodiny.
- Ďalej k firemným veciam - zabúdate, že máme aj dcérsku spoločnosť v Česku a tam sa tvorí obrat taktiež.A dlhé roky 80 percent obratu... takže láskavo s číslami a tu na mňa nechoďte ak neviete detaily taktiež mi neobchodujeme zo zamestnancami ale živnostníkmi.. takže predstava o zisku je dosť odlišná.. kvalitne odlišná.. ak viete ako podnikanie funguje..
a po ďalšie, nepísal som aký sme mali obrat ale do akého obratu sa firma vybudovala.. čo je dosť rozdiel.
napr. Nechcem tu písať čísla, pretože sú to interné informácie o firme, ale keď už sme pritom,
v roku 2014 je obrat presiahnutý momentálne nad 2 miliony eur v SK firme.. ak sa bavíme jak malé deti na piesočku o číslach.. ak nám a ľuďom , ak to niekto číta, chcete niečo dokazovať.

Takže v skratke sa firma nikde nestratila.. a úspešne ju vediem s kolegami..

A k tej poznámke ohľadom prečo žena prevzala firmu ako konateľka, no s logického dôvodu jak pre negramotných - lebo nemôže podnikateľ - majiteľ / konateľ figurovať aj ako primátor mesta ..
Firmu vediem ja ako obchodný riaditeľ.. konateľ je len funkcia, čo nemá s vedením nič spoločne len pre Vašu informáciu..

Takže až bude niekto písať nejaké argumenty a komentáre na môj príspevok, tak nech sú aspoň pravdivé a overené lebo takto sú to len reči do prázdna a úplne o ničom..

Doslova napísať, že neviem počítať - ma dosť urazilo a nechcel som sa miešať do ocovej kandidatúry osobne, ani sa ničím podieľať keďže je to jeho rozhodnutie kandidovať, ale pri keď vidím takéto reči tak ho podporím o to viacej.. lebo takéto nespisovne " dristy " neznesiem..

Ďakujem! už nech ten komentár písal ktokoľvek..
Straka S.
 

dodatok

A po ďalšie

Otec neopustil podnikanie pretože chcel alebo keď napadne niekomu písaž že kvôli peniazom, ale preto, lebo chcel pre mesto a ľudí niečo spraviť - lebo sa nemohol pozerať ako mesto len upadá.. Jeho ciele boli a sú čisté! Na meste sa ani nijako neobohatil ani o čo i len o jedine euro. Keď mi poviete, kto dá s vlastných peňazí 10000+ eur na mestské veci potom sa môžme baviť otvorene.. . a taktiež, keby ste vedeli, za 4 roky sa nedá stihnúť všetko!. obzvlášť s kvalitne zadlženým mestom, a xxx problémami ktoré bránia tomu aby sa mesto mohlo rásť a budovať a zmodernizovať sa..
Keby nebol otec primátorom, tak je mesto dodnes v zadĺžený a v netakých sračkách!

len pre informáciu kto nečíta poriadne moju argumentáciu vyššie.

Straka
 

Vážený pán obchodný riaditeľ

Prepáčte ak som sa Vás urazil. Osobne nepoznám Vás a ani Vašu rodinu a dokonca ani nie som občanom mesta Hanušovce. Osobne poznám iba pána Sopoligu a zo zvedavosti som si prečítal jeho blog k predvolebnej kampani a reakcie čitateľov.
Zaujala ma práve Vaša reakcia na blog, a pretože bola plná gramatických chýb a osobných útokov, tak som sa rozhodol preklepnúť na internete osobu, ktorá sa tak rozhorčuje nad kritikou doterajšieho vedenia mesta.
Všetky údaje, ktoré som napísal a napíšem sú z verejne dostupných zdrojov, ktoré si vie dohľadať každý.

A teraz si pre istotu zopakujme fakty:
- Súvaha a Výkaz ziskov a strát sa do 31. 12. 2013 v OV zverejňovali na základe § 21 ods. 2 zákona č. 431/2002 Z. z., takže ZVEREJŇOVAŤ výsledky právnických osôb dokonca ZÁKON PRIKAZUJE.

- Štefan Straka nar.12.01.1953, ktorý pôsobil vo funkcii konateľa v spoločnosti ZVAR s.r.o., IČO:31701639, počas pôsobenia vo firme v roku 2008-2010 dosahovala tržby od 162 000 do 39200 EUR (údaje zverejenené podľa zákona)
od 3.2.2011 pána Straku nahradila vo funkcii jeho manželka Zuzana Straková a tržby spoločnosti raketovo začali stúpať:
účtovný rok 2011 - tržba 950 085 € zisk 74 751 €
účtovný rok 2012 - tržba 1 439 611 € zisk 8 825 €

Takže podľa týchto údajov by ste Vy alebo Vaša mamka mali vyhrať súťaž MANAŽÉR ROKA, nakoľko ste svojim nástupom do vedenia spoločnosti zvýšili tržby 3x. Samozrejme nechcem spájať Vaše firemné úspechy s politickou kariérou Vášho otca.

- Podľa Výpisu z obchodného registra v ČR má spoločnosť ZVAR s.r.o. naozaj zaregistrovaný odštepný závod: ZVAR, s.r.o. - organizační složka, IČ:26287366 , kde figuruje ako konateľ zahraničnej osoby:
Štefan Straka, r.č.531012/***, Ďurďoš,Grodzin 60

Takže to vyzerá, že pán primátor Štefan Straka ešte stále figuruje ako konateľ v ČR, čim PORUŠUJE ZÁKON a to konkrétne ustanovenie čl. 5 ods. 2 ústavného zákona č. 357/2004 Z. z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov v znení neskorších predpisov.

Ak by si náhodou niekto nesprávne vyložil zákon a tvrdil, že primátor môže vykonávať funkciu konateľa v inom štáte, tak ešte prikládam judikát Ústavného súdu, ktorý MOJE TVRDENIE o porušení zákona potvrdzuje:
http://portal.concourt.sk/Sear...

Dúfam, že tento môj príspevok už nebudete považovať za "drísty" a všetky fakty si osobne overíte...

PS: Ak by ste preukázali schopnosť zrátať si následky Vašich slov a činov, tak by som NIKDY nenapísal, že si to neviete zrátať :D

PS2: Ako úspešnému riaditeľovi Vám odporúčam doštudovať legislatívu a hlavne SLOVENSKÝ PRAVOPIS, určite takto svoje výsledky práce ešte zlepšíte
 

pekné

Trocha nechápem prečo sa človek, čo není ani občanom mesta stará do jeho volieb?
Podľa mňa to píše ta samá osoba čo aj kandiduje ale budiš.. je mi tu fuk.
tu nejde o urážku ani o gramatiku ale o to dať veci na pravá mieru.. a neznesiem keď niekto očierňuje oca pritom ho vôbec nepozná.. obzvlášť niekto ako vy. Otec je človek s dobrým srdcom a na správnom mieste.. kto to nechápe jeho vec.
Keby mi šlo o gramatiku, tak tu nenapíšem komentáre v momente..

Je fakt že nie som zbehlý v zákonoch ani v určitých právnych záležitostiach .Nieje to môj obor.. No Je viacmenej urážajúce a nepochopiteľné prečo sa zverejňujú údaje ktoré nemajú s voľbami nič spoločné .Ako som písal, otec šiel kandidovať kvôli ľudom a budúcnosti mesta nie kvôli svojmu obohateniu .. ako ste podotkli..
Takže nevidím v tom čo i len jeden rozumný dôvod, prečo sa staráte do našej spoločnosti ktorá je úplne zdravá.
K osobným útokom by som pomlčal pretože reakcia p. Sopoligu bola podnetom aby som vôbec reagoval.. inak by som sa do toho ani vôbec nestaral..

Trocha s histórie : aby sa chápalo ako sa firemné veci majú lebo zase ste zase trocha viac mimo.
- P. Straka založil firmu v roku 91 a v roku 93 dcérsku spoločnosť v ČR a až po rok 2010 ako som písal sa obrat tvoril s 70 až 90 percent práve v Českej firme ..
- firma Zvar s.r.o už dávno nefiguruje a nefunguje v ČR.. firma sa premenovala na Zvarmont s.r.o v roku 2002 kde je konatateľ p. Michalik čiže žiaden zákon otec neporušuje.. len si to lepšie do budúcna pozisťujte skutočnosti lebo tak sa dosť strápňujete.
v roku 2006 začala firma produkovať obraty aj v SK firme pretože sme začali expandovať do zahraničia.. tzn : spolupráca s Nemeckými , Anglickými , Rakúskymi spoločnosťami.. ktorá funguje dodnes. Hlavne kvôli vytvoreniu vzťahov s firmami .. na ktorom majú najväčší podiel Peter Straka a Ja hlavne v komunikácii v cudzom jazyku..
to že sa nám darí je len proces a udržiavanie dobrých vzťahov ktoré boli v minulosti vytvorené a ktoré budujeme aj dnes.. a nemá to nič spoločné s otcom a jeho primatorovanim.
A verte alebo nie je, za úspechom firmy hromada práce a potu - tak ako nás otec naučil.
Od roku 2011 som prevzal vedenie firmy ako obchodný riaditeľ.. a firmu som za pomoci všetkých manažérov dotiahol do dnešnej podoby.. kde dávame prácu viacej než 130 ľuďom a kde si ľudia v priemere každý mesiac zarobia 2000e a viac..
A áno, určite by nejaká cena bodla za tu snahu :)

V skratke jak pre deti, to čo sa niekedy tvorilo v Českej firme sa teraz tvorí v Slovenskej pretože v Česku je momentálne akcii minimum a všetko je o zahraničných akciách..

takže tak či tak tento článok * Váš komentár/ považujem za "drist" ako som povedal ani netušíte ako sa veci majú.. Možno vidíte do zákonov no zďaleka nie do nášho podnikania a ako sa veci majú..
Zatiaľ o žiadnych následkoch neviem už len s toho dôvodu lebo firma je solventná a robí veci podľa zákona! p. Mudrc :)

A áno na legislatívu si musím nájsť čas a obzvlášť Slovenský pravopis je to strašné čo ten cudzí jazyk s človekom spraví
A Ďakujem budem sa snažiť napredovať :)

Na záver: Otec kandiduje zase len preto, že vidí že firma napreduje pod mojím vedením a nieje potrebné aby sa do firmy vracal, ale radšej aby mesto dotiahol do úspešnej budúcnosti, pretože ak to niekto dokáže tak jedine on. Už len preto čo všetko dokázal, ako som písal v prvom príspevku.

Pekný večer prajem
s pozdravom
Straka S.
 

Re : odpoveď pre pisateľa L4m3r

Dobrý večer prajem,

som jeden zo synov Štefana Straku, ktorý kandiduje v komunálnych voľbách v Hanušovciach nad Topľou. Vidím, že od napísania článku Ľuboša Sopoligu tu prebieha čulá diskusia.

Rád by som poznamenal, že v Hanušovciach prebieha predvolebný súboj. Je prirodzené, že každý ma svoje zámery a bude na obyvateľoch mesta, pre ktorú alternatívu sa rozhodnú. Prácu Ľuboša Sopoligu poznám, vážim si ju a mám s ním bezkonfliktný vzťah. To, že Ľuboš má inú predstavu o fungovaní mesta než má môj otec, to je úplne ok. Veď každý mám svoje priority.
Ja budem vo voľbách voliť za primátora môjho otca. A to nie preto, že som jeho synom. Bude tomu tak z dôvodu, že som dobre oboznámený s tým čo a ako robí. Jednoducho, otec za vyše 61 rokov svojho života ukázal, že vie úspešne, pre ľudí prínosne a v súlade s legislatívou podnikať. Všetky jeho spoločnosti, ktoré fungujú mali a majú vždy načas vyrovnané všetky mzdové, odvodové, daňové, či iné záväzky. Preto aj ľudia pred 4 rokmi zvolili otca primátora, pretože svojou poctivou manažérskou prácou ukázal svoje schopnosti a charakter.

Údaje, ktoré o ňom uvádzate sú mylné. Svoje kroky ako primátor konzultuje so svojím právnikom a sú v súlade so zákonmi.

Pane L4m3r (rád by som Vás oslovil inak, ale neodhalili ste svoju identitu), rád by som vedel, že na základe akých skutočností zovšeobecňujúc obviňujete i mňa ako jedného zo synov Štefana Straku z porušovania zákona. To čo hovoríte o mne je nepravdivé a útočné vyjadrenie. Veď o mne nič neviete ... viete, že na základe takýchto Vašich vyjadrení by som Vás mohol pred súdom obviniť z porušovania dobrého mena ?

A ešte poznámka k jednému z mojich bratov. To, že má záväzky voči poisťovňam, toho si je dobre vedomý a svoje záväzky postupne uhrádza. A okrem iného, nepoznáte ho dobre a robíte o ňom súdy. Ale ak ste vy bez pochybení a omylov vo svojom živote, tak potom hoďte po ňom kameňom ...

Nepoznám Vaše pohnútky, ktoré Vás viedli k verbálnym útokom na môjho otca, mamku, bratov, či na mňa. Ak chcete podporiť Ľuboša, tak urobte tak, pozitívne propagujte jeho zámery. Ako psychológ viem, že by to potenciálnych Ľubošových voličov viac oslovilo, než útoky na jeho rivala. Napadlo Vás, že Ľubošovi teraz svojími diskusnými príspevkami v predvolebnej kampani možno viac škodíte než pomáhate ?

A ak chcete ďalej viesť dialóg aj zo zástupcami Ľubošových predvolebných súperov, tak odhaľte svoju totožnosť. Bolo by to tak rozhodne férovejšie ...

S pozdravom

Štefan Straka ml.
 

Vážení "dotknutí"

Vážne nerozumiem prečo máte pocit, že sa potrebujem "starať do Vašich volieb".

Všetky údaje, ktoré som napísal sú voľne dostupné na internete a sú VEREJNÉ podľa zákona.
Nechápem prečo úspešný a sebavedomý manažér spoločnosti, ktorý nájde verejne dostupné údaje o svojej firme na inej ako oficiálnej stránke štátu, to hneď berie ako osobný útok na neho a jeho rodinu.

Ak to ale naozaj beriete ako útok na Vašu osobu, tak sa Vám hlboko ospravedlňujem, že som Vám spôsobil traumu a odporúčam Vám, aby ste vyhľadali odbornú pomoc (zrejme ide o stihomam).

Pánovi Štefanovi Strakovi ml. odporúčam, aby pozornejšie čítal texty, pretože jeho som nikde neobvinil z porušenia zákona...

Dôvod prečo sa vôbec unúvam písať tieto riadky je ten, že som typický "pasívny agresor" (pán psychológ ma určite vie pochopiť) a rád sa bavím na tom ako inžinier a úspešný manažér firmy, ktorá dáva prácu viac ako 130 ľuďom nie je schopný napísať súvislú a gramaticky správnu vetu. A aj texty, ktoré zverejňuje mu viac škodia ako prospievajú...
Ale uznávam, že za 24 hodín si gramatiku zlepšil o 100%... v zlepšovaní výsledkov je predsa macher :D

A síce som tu naozaj nechcel miešať politiku a populizmus, ale moja diagnóza mi to asi nedovolí... tak si musím ešte na záver položiť 2 rečnícke otázky:

Prečo spoločným znakom "šikovných manažérov" vo vedení samospráv a veľkých spoločností je rodinná alebo stranícka príslušnosť k strane SMER?

Prečo ma posledný týždeň zabáva najmä Straka (EGO+CT+Hanušovce)?

PS: TOTO NIE JE VOLEBNÁ PROPAGANDA, PROSÍM NEVYBERAJTE KANDIDÁTA NA ZÁKLADE TÝCHTO VEREJNE DOSTUPNÝCH ÚDAJOV...
VOĽTE SRDCOM... MIER!
 

Správa pre pán L4m3r

Dobrý deň prajem,

poviem to takto, Vaše náhľady na mňa a moju rodinu vyplývajú z toho, že vychádzate z mylných informácií a predpokladov. Hovoríte o tom, že majú ľudia voliť srdcom. Súhlasím s Vami. Ale otázka znie, že čo hovorí Vaše srdce na to ako pyšne sa pokúšate na tejto stránke útočiť na ľudí, ktorých ste nikdy nestretli a nepoznáte ich ? Nenapadlo Vás niekedy, že sa možno v názore na moju rodinu mýlite ?

Necítim k Vám nejakú zlosť, či podráždenie. Máte svoj názor a jasné, že aj slobodné právo ho vyjadriť. Veď sám ste si strojcom svojho osudu ...

Naša rodina nebola a nie stranícky príslušná strane SMER. Áno strana SMER sa rozhodla podporiť vo voľbách otca ako svojho kandidáta ... viete, aj to sa niekedy deje, že keď je niekto ako otec úspešný a má dobré meno medzi ľuďmi, tak ho osloví strana, že či by nechcel figurovať ako nezávislý kandidát na ich kandidátke ...

To čo otec a s nami vybudoval a vytvoril sme nezískali na základe nejakého straníckeho klientelizmu. Svoje podnikanie a zamestnanie pre vyše 100 ľudí sme vytvorili na základe vlastnej práce. Otec s nami nikdy nedostal a ani nechcel zákazku pre svoje podnikateľské aktivity z verejných zdrojov. Jednoducho to nepotrebuje a nechce, aby ho vládnuca strana dotlačila k ziskom ...

Jedinú pomoc, ktorú dostala naša rodinná firma od štátu a EÚ fondov (bez nejakého lobingu od strany Smer) bol príspevok približne vo výške 3 000 eúr a to na spolufinancovanie vzniku pracovnému miesta pre príbuznú Ľuboša Sopoligu. Preto Vaše ironické narážky, že akoby otec s rodinou fungoval na báze nejakého straníckeho klientelizmu nie sú pravdivé ...

Aj týmto postojom, že zamestnávame Ľubošovu príbuznú chceme v našej rodine vyjadriť, že si vážime šikovných a usilovných ľudí a nepociťujeme k Ľubošovi a jeho rodine nevraživosť. Hoci pravda je aj taká, že z niektorých Ľubošových výrokov o otcovi sme prekvapení a sklamaní ...

Pekný deň Vám prajem

S pozdravom

Štefan Straka ml.
 

:)

Važený p. L4m3r

Je veľmi zábavné číitať Vaše príspevky. Veľmi si to užívam. Hlavne teraz po voľbách.
Môj názor je prostý .. Všetký názory čo tu odzneli, od rôznych anonymných spoluobčanov im chýbala jedna podstatná vec. Ak už chceli očierňovať alebo robiť akúkoľvek kampaň v prospech p. Sopoligu, vec je, že mali, ak chceli, nejako osočiť alebo pourážať podložiť to nejakými dôkazmi.. Všetko čo tu bolo, boli len dohady a žiadne podložené fakty.. kvazi ako vravím Ja, " Dristy "
Je veľmi pekné, že este ste chceli poukázať na skutočnosti ako sa majú no zatiaľ ste nepoukázali na nič konkrétne a aj keď ste na niečo poukazali tak to bola lož a klasické očierňovanie no čo Vám to bolo platné.. Nechápem aký malo zmysel poukázovať na verejne dospupné informácie o firme, kedže ako vravíte, je to verejné. OK no..

Ako som napísal, u mňa ste sa najviac strápnili keď ste napísali, že otec podniká a zároveň robí primátora a obviniť ho, že robí nezákonne sa ma dotklo osobne, kedže to bolá osobná agresia voči ocovi a našej rodine ale akosi mi je to jedno už. Pretože závisť a ohováranie s tým človek žije celý život a nejako sme si na to zvykli už :)

A po pravde, neviem čo ma spoločné naša firma a SMER ale budiš.. obzvlášť, keď nepodnikáme ani na Slovensku. hmm

Sme veľmi radi, že Vás zaujímajú kauzy a čo sa deje na Slovensku a že ste sa bobavili.
Samozrejme aj pre Nás, to bolo veľmi poučné, pretože nikdy som sa nezapájal do diskusii na nete ani som ich nečítal.
Na záver už len poviem toľko, že p. Sopoliga si svojou kampaňou akurat vykopal vlastný "hrob" pred voľbami. Lebo takto sa kampaň nevedie. S môjho pohľadu. Hlavne, že všade po meste, povešal svoje bilboardy.
Ľudia si vybrali a nech si všetci vravia čo chcú. Volili sme srdcom! :)

PEACE!
GL
ENDE

Straka S.
 

Gratulácia

Gratulujem k úspechu Vašej rodiny vo voľbách a na výsledkoch vidno (ako to aj sám tvrdíte), že ste si zvolili "správny" spôsob predvolebnej kampane.

Keby ste pozornejšie čítal moje príspevky vedel by ste, že ku každej informácii som uviedol aj zdroj odkiaľ som čerpal informácie (tie "drísty" a klamstvá zverejnené štatistickým úradom SR a obchodným registrom ČR).

A keby ste pozornejšie čítal Vlastné príspevky, vedel by ste, že si v jednotlivých komentároch SÁM protirečíte, keď teraz tvrdíte, že "nepodnikáte na Slovensku"... Pred 2 týždňami ste napísal ešte vo svojom príspevku:
"V skratke jak pre deti, to čo sa niekedy tvorilo v Českej firme sa teraz tvorí v Slovenskej pretože v Česku je momentálne akcii minimum" 4.11.14 23:30

Takže to s tým podnikaním v zahraničí a na území Slovenska to máte akosi zamotané... ale naozaj Vás nechcem z ničoho obviňovať, to sa predsa vyťaženému úspešnému manažérovi, ktorý sa "nikdy nezapájal do diskusií na nete" môže stať, že mu vyletí nejaká ta veta...

PS: Dúfam, že môj sarkazmus nebudete brať ako osobný útok na Vás alebo Vašu rodinu... proste len rád chytám ľudí za slovíčka... :)
 
Hodnoť

Názor občana, nie syna :D

Pán primátor bol za celé volebné obdobie 2 x v Bratislave a 1 x v Banskej Bystrici
Prvý krát bol v Bratislave, keď vybavoval RNDr. J. M. umiestnenie stánku v zrekonštruovanom centre mesta. Chvalabohu sa mu to nepodarilo. V Banskej Bystrici bol vybavovať peniaze na Malý Kaštieľ. Ani to sa mu bohužiaľ nepodarilo. No a naposledy bol v Bratislave podpísať zmluvu o NFP na Malý Kaštieľ. Malý zádrheľ je v tom, že Peniaze na rekonštrukciu sa musia preinvestovať do konca októbra 2015. Zatiaľ sa nič nedeje :(
Pán primátor okrem iného stihol podpísať RNDr. J.M. odmenu 1,4% zo získaných peňazí na rekonštrukciu centra mesta (získal ich predchádzajúci primátor). Jedná sa cca o 14tisíc eur, na ktoré má RNDr. J.M. zmluvu. Asi len Boh vie, čo stihol všetko podpísať. Čas ukáže.
Nechcem sa miešať do vášho predvolebného boja.
Len toľko: Pán Boh nás ochraňuj pred takým primátorom, aký je posledné volebné obdobie.
Keď spravil dobre, tak len jeho dvornej KONKUBINE.
AMEN
 

nepodstatne

Pán inteligent / anonym/
Nabudce sa aspon predstav ked pises tak provokatívne.
Niečo také môže napísať len závislivý človek a doslova človek ktorý ma doslova niečo proti J.M a P. Velebirovej a celkovo čo v živote nič nedokázal alebo sa mu niečo v meste nepodarilo.. žeby bývaly kandidát? Cekovo som nepochopil aký to ma súvis s tým čo som písal.
Pán primátor bol v Bratislave toľko čo trebalo.. Zabúdaš, že veci a vplyvný ľudia žijú aj na východe Slovenska.

A myslím, že samotné opodstatnenie čo som napísal a ak si to prečíta rozumný človek ohľadom primátora a čo všetko poriešil tak svedčí samo o sebe.. no očividne sa najdú aj taký čo asi nevedia poriadne čítať , obzvlášť fakty. Ukáž mi primátora v minulosti, ktorý pre mesto vybavil dotáciu v hotnote 3.5 miliona eur a zredkoval dlh mesta na 0 a hromadu dalšieho.
Porieš ty niečo pre mesto a potom môžeš súdiť..

Pretože takéto náražky a hodnotenie primátora môže napísať len človek, ktorý pre mesto aj niečo spravil..
Ako som písal. Hodnotiť a kritizovať to vie každý ale skutočnosti ktorých je xxx to nikdo nevidí.. Tak či onak si to ľudia všetko prečítajú.

A ak chce niekto provokovať, tak nech príde aspoň s niečím normálym a poriadnymi argumentami lebo toto je dosť trapné.

Ďakujem

Mgr. Slavomir Straka
 

ospravedlnenie

Ospravedlňujem sa ak som sa niekoho dotkol. Nejak som si nevšimol 3,5 milióna eur. Moja chyba. Musím sa naučiť poriadne čítať.
Kto je P. Velebírová?
 

cigánsky primátor

Mňa by ako občana Hanušoviec n/T a bývalého voliča p.Straku veľmi zaujímalo, ako je možné, že p.Horvát - neplatič, ktorého mali v novembri vysťahovať stále obýva s rodinou svoj byt, dokonca ho začali prerábať. Odkiaľ vzal zrazu peniaze, keďže roky neplatil??? Keďže p.Horvát taktiež kandidoval na primátora, no pred voľbami, práve v čase keď začal aj kupovať podlahy do svojho bytu kandidátku stiahol, viacerým občanom sa nám to zdá podozrivé. O to horší pocit sme mali, keď sme vo volebných miestnostiach videli p.Horvátovu zo synmi hladkovať a usmievať sa doširoka, akí sú oni dôležití :( To aj ja, ako poriadny občan HNT, ktorý vždy načas všetko platí takto dopadnem, ak platiť prestanem??? Cítim sa veľmi sklamaný a cítim veľkú nespravodlivosť :( Ale na to som si už ako poriadny občas mohol predsa dávno zvyknúť, no nie?
 

Úplný súhlas!

Pán/pani HnT ešte sa k Vám pridám, zdieľam Váš posteh. Po vzdaní kandidatúry pánovi Horvátovi sa stratili aj všetky dlhy! Doteraz boli dlhy p. Horváta zverejnené aj na internete. Šibnutím čarovného prútika sa jeho dlhy stratili a získal peniaze aj na prerábanie bytu? P. Horvát sa vzdal kandidatúry v prospech p. Straku. Fiasko! Nehovoriac o včerajšku. Nebyť našich rómskych spoluobčanov voľby dopadnú úplne ináč. Ale s tým my "bežní" občania nenarobíme nič, kdesi je predsa len vyššia moc! Zas nám bude vládnuť niekto kto si svoje miesto nevybojoval čestne! Vyhrať mal ten kto si to naozaj zaslúži!
 

cigánsky primátor

Áno, bohužiaľ, je to tak :( Potvrdzuje to aj fakt, že vo volebnom okrsku č.2 vyhral p.Varga, čiže väčšina hlasov p. Strakovi patrila z volebného okrsku č.1, kam spadajú ulice, kde žijú prevažne naši milí rómski spoluobčania. Žiaľ voľby sú väčšinou o tom, kto si ich získa :( Na mieste staronového primátora by som sa pred čestnými občanmi za takéto víťazstvo hanbil.
 
Hodnoť

 

Tento blog ako aj komentáre som sledovala a čítala, no nezapájala sa do diskusie. No po dnešných voľbách sa zapojiť jednoducho musím, je mi na smiech z úbohosti niektorých ľudí. Súhlasím s názormi p. Sopoligu alias čarovné prútiky. Ako rýchlo sa dokázala opraviť fasáda na úrade, vyčistiť a upraviť pamätník na námestí, rýchlo sa dal do pohybu aj kaštieľ, detské ihrisko a podobne. Kiežby boli voľby každý pol rok, naše mesto by bolo prekrásne. Som veľmi zvedavá či takto sa bude mesto zveľaďovať aj naďalej (o čom veľmi pochybujem). No ale k veci. Pána Straku som vždy považovala za "normálneho" človeka, milého, ústretového, ochotného a hlavne za človeka ktorý je férový. No po dnešných voľbách tento človek u mňa neskutočne klesol, vlastne nie len u mňa u mnohých s ktorými som sa rozprávala. Osobne mi je úplne jedno kto bude primátorom, ale myslím že p. Straka toho nie je hodný. To fiasko ktoré bolo dnes, je úplne trápne, smiešne a hlavne neskutočne úbohé. Nebudem to tu konkretizovať, určite väčšina z nás ktorí budú čítať tieto riadky vedia o čom hovorím. Úprimne bola by som veľmi rada ak by voľby vyhral ktokoľvek iný, ale nie terajší primátor. A vlastne, dajme šancu iným, nech si to vyskúša ktokoľvek iný. Aj keď je ťažké pracovať a realizovať sa niekde kde je úver, dlhy a mesto nie je v pluse. Celé tie voľby začali to odstúpením p. Horváta (Prečo sa kompetentný nevyjadrí? Ak sa vyjadrí každé jeho vyjadrenie je iné), pokračuje to trápnym fiaskom alias voľby. Je mi zle z dnešných volieb, to čo som videla ma dostalo, neskutočne sklamalo. Dúfam že to čo sa dnes dialo neostane len tak bez povšimnutia. Myslím, že každý človek ktorý je svojprávny dokáže a chce voliť sa vie za svoj hlas rozhodnúť sám. Taktiež som veľmi zvedavá na počet hlasov v okrsku 1 a okrsku 2. Iróniou je že na sociálnych sietiach už pred vyše hodinou sa ľudia chválili tým "že máme opäť staronového primátora". Odkiaľ to tí ľudia vedia? Keďže oficiálne výsledky volieb ešte niesú? Alebo niečo uniklo?? Píšem v otázkach, to je mojím zámerom, nechcem sa do nikoho konkrétne navážať, niekoho osočovať a podobne. Dúfam, že to všetko neostane bez povšimnutia. Je jedno či vyhraje p. Straka alebo prehraje ale to čo predviedol bolo maximálne úbohé, trápne a ponižujúce. Vždy som mala o p. Strakovi len dobrú mienku, nakoľko s ním nikdy nebol problém, bol vždy veľmi ústretový. No, dúfajme že spravodlivosť zvíťazí. Len toľko, nekonkretizujem, nemenujem, neidentifikujem to čo konkrétne mám na mysli. Každý inteligentný vie o čom hovorím. Pravdepodobne mi tu odpovie jeden zo synov p. Straku, ale konkretizovať nemusím. Vy sami dobre viete čo mám na mysli.
 

1 2 >

Najčítanejšie


  1. Vanda Tuchyňová: Hrozí v okolí Žiliny ekologická havária? Každá väčsia búrka môže vyliať nebezpečný odpad 217
  2. Martin Fletcher: Vladimír Kiseljov zahájil v Hradci Králové svou výstavu pod názvem: Zkušenosti srdce 204
  3. Miriama Letovanec: Čo so štátnymi nemocnicami...? Rozhodujme na základe dát... 198
  4. Nikoleta Čáková: Ukončime koronakrízu ! - výzva psychológa vláde, novinárom a ľuďom 94
  5. Jaroslav Vidan: Pozdrav pápeža Františka ministrovi Krajčimu ! 83
  6. Věra Tepličková: Ešte pred tromi mesiacmi trestný čin. Dnes? Možná podmienka. 65
  7. Mišo Šesták: Utekáč: Keď vám zamestnávateľ zničí zdravie 50
  8. Lórant Kulík: Fotoglosa: Motoristovi nehrozí, že rúška zabudne doma 38
  9. Michal Šimečka: Čo pre nás znamená Orbánov glóbus s Veľkým Uhorskom 38
  10. Marek Mensák: Rodičia vyzývajú k celonárodnej diskusii o vízii školstva 35

Rebríčky článkov


  1. Marek Mensák: Rodičia vyzývajú k celonárodnej diskusii o vízii školstva
  2. Július Kovács: Boris od mafiánov k presedovi parlamentu plus video
  3. Marek Tencer: Premiér Matovič už udržuje núdzový stav v rozpore zo zákonom
  4. Martin Žilinčík: Smer Komjatice
  5. Gabo Németh: Corona vírus - 19 a premiér SR Igor Matovič
  6. Samuel Chrťan: Jedna vec, v ktorej mal Slota pravdu
  7. Lubomir Zahora: Korona a kyberkriminalita
  8. Štefan Vidlár: Hrátky s trnkú
  9. Helena Michlíková: Netreba sa hrabať v starých fotkách
  10. Martin Žilinčík: Donaldove esá


Už ste čítali?